Nedodaná zásielka alebo meškanie

  • bola vaša objednávka odoslaná a nemáte ju stále doručenú?
  • zásielka nebola potvrdená alebo odoslaná
  • nemôžete sa spojiť s operátorkou

Neváhajte nás kontaktovať  odpoviem Vám v čo najkratšom čase

email:                                 info@tukup.sk 

Vrátenie a reklamácia

V prípade,že potrebujete výrobok vrátiť alebo reklamovať. Či už vám výrobok nevyhovuje alebo sa pokazil, radi vám pomôžeme.

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (DOC, 49 kB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie ako doporučný list BEZ DOBIERKY (balíky s dobierkou nebudu prebrane):

    TUKUP.sk ,Slepčany 209,95152

  1. Kontaktujte nás hneď ako ste zistili ,že tovar chcete vymeniť
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vymeníme tovar za tovar
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. 
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie ako doporučný list BEZ DOBIERKY (balíky s dobierkou nebudu prebrane):

    TUKUP.sk ,Slepčany 209,95152

  5. Do obálky napíšte o akú výmenu máte záujem(napr. veľkosť ,farbu,iný typ)

  1. Kontaktujte nás hneď ako ste zistili ,že tovar vám prišiel poškodený
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli ešte vačšiemu poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. 
  3. Tovar Vám prepošleme na výmenu Dpd kuriérom.Na novom balíku bude výmenný štítok,ktorý prilepíte na svoj balík a následne ho predáte kuriérovi a ten ho vezme ZADARMO naspať.

    Aby ste nemali zbytočné náklady s prepravou

Návrat hore