Nedodaná zásielka alebo meškanie
- bola vaša objednávka odoslaná a nemáte ju stále doručenú?
- zásielka nebola potvrdená alebo odoslaná
- nemôžete sa spojiť s operátorkou
Neváhajte nás kontaktovať odpoviem Vám v čo najkratšom čase
email: info@tukup.sk
Vrátenie a reklamácia
V prípade,že potrebujete výrobok vrátiť alebo reklamovať. Či už vám výrobok nevyhovuje alebo sa pokazil, radi vám pomôžeme.
- Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (DOC, 49 kB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
- Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
- Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie ako doporučný list BEZ DOBIERKY (balíky s dobierkou nebudu prebrane):
TUKUP.sk ,Slepčany 209,95152
- Kontaktujte nás hneď ako ste zistili ,že tovar chcete vymeniť
- Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vymeníme tovar za tovar
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu.
- Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie ako doporučný list BEZ DOBIERKY (balíky s dobierkou nebudu prebrane):
TUKUP.sk ,Slepčany 209,95152
- Do obálky napíšte o akú výmenu máte záujem(napr. veľkosť ,farbu,iný typ)
- Kontaktujte nás hneď ako ste zistili ,že tovar vám prišiel poškodený
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli ešte vačšiemu poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu.
- Tovar Vám prepošleme na výmenu Dpd kuriérom.Na novom balíku bude výmenný štítok,ktorý prilepíte na svoj balík a následne ho predáte kuriérovi a ten ho vezme ZADARMO naspať.
Aby ste nemali zbytočné náklady s prepravou